Mindre än 1 vecka kvar!

Nu närmar sig 1:a maj utställningen med stormsteg! Jag har varit på klubben några timmar i eftermiddag och hjälpt till lite. Det är mycket att tänka på, fast det känns som om det mesta har fallit på sin plats. Jag blev tillfrågad att döma "Barn med hund" och efter lite funderingar så tackade jag. Mitt första domaruppdrag! :)

Igår började jag tampas med Dumles päls, han har väldigt mycket av den varan om man säger så. Efter ca 2 timmar gav jag upp! Fast det enda jag har kvar är att plocka all död päls på ryggen. Får nog ta det i omgångar.
Även mina föräldrars hund fick sig en omgång med saxen. Det uppskattades inte av honom! Hade han kunnat svära så hade han gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0