My Dog

I fyra dagar har det varit utställning i Göteborg. För springerns del var det måndag och tisdag som gällde.
Jag och Johanna tog med oss Johannas hundar Tärnan och Nemo och gav oss iväg imorse. Jag skulle ställa Tärnan åt Johanna eftersom vi misstänkte att de två olika ringarna skulle krocka med varandra.

Tärnan skötte sig utmärkt i ringen, skulle kunna tro att hon inte har gjort något annat än att springa vänstervarv i sitt liv. =)
Vi blev BIR-valp och fick vår biljett till den stora finalringen!

Eftersom det är så roligt att ställa hund så tackade jag inte nej när Lotti frågade mig om jag kunde ställa hennes tik Lovis i unghundsklassen. Där hamnade vi på en reservplats med HP.'

Det blev en lång väntan innan det var dags för mig och Tärnan att ge oss in i finalringen. Och där blev vi oplacerade. Men det har varit en rolig dag och det är aldrig fel att avsluta den i finalen!


Jag och Tärnan väntar på att få gå in i finalringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0