Dumle

Igår så hade jag hoppats på att få åka till Klubben och träna lite, men tydligen blev jag nedröstad av de två andra i huset.
Det skulle städas och handlas och husse fyllde år så då kunde vi inte vara på klubben hela kvällen. Nä, nä, det kunde jag väl förstå men att städa och baka kaka och annat fjant hade vi väl kunnat hoppa över och istället lekt med mig istället!

Men det värsta var ju att husse och matte åkte iväg för att trimma en annan hund, UTAN MIG! Visserligen så var det rätt så skönt att det inte var jag som skulle vara tvungen att ligga still på bordet och bli klippt. Men att bara lämna mig ensam hemma, det är inte snällt. Jag SKA vara med överallt! Husse och matte fixar ju det inte annars. Det är alltid jag som får fixa och trixa när vi är ute på äventyr.

Som hämnd tog jag hela sängen för dem när vi gick och la oss!

Over and out
Dumle D Davidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0