Mårås

Ikväll stack Dumle och jag iväg till Mårås för att gå i skogen och träna lite. Det var riktigt skönt att gå där och vi hörde flera fåglar som var i full gång att äta, flyga, bygga bo eller vad nu fåglar gör på våren. Till och med Dumle stannade till och lyssnade på en hackspett som hackade i träden.

                                                                    Kom igen nu matte! Skynda dig!


Kunde inte låta bli att köra lite uppletande med Dumle, både han och jag tycker att det är jätteroligt.


                                                                               Här är den inte...

                                                                                Inte här heller...

                                                                                Hittade den!!


När vi hade kört färdigt uppletandet så fortsatte vi gå i skogen och helt plötsligt så "råkade" Dumle hamna i sjön! Kan inte förstå hur det gick till, Dumle tycker ju inte alls om att bada (ironi). Jag vet inte om det var årets första dopp eller inte, men det dröjer ett bra tag innan matte badar tillsammans med Dumle, den saken är säker...


Kommentarer
Postat av: Kaiser

Ser kul ut det där med att bada. Ja gillar inte det nåt vidare men jag kanske lär mig. Kul att träffas i Malmö idag!

2009-03-21 @ 21:28:07
Postat av: Ann Lundin

Tack för att jag fick låna din matte igår!

Bada nu inte så att du blir förkyld hälsar gamla mamma!

2009-03-22 @ 10:57:37
URL: http://www.astrosprings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0