SV-09

Idag har det varit en lång dag! Klockan ringde vid 4.30 och en stund senare åkte jag iväg mot Halmstad för att möta upp Ann och åka till Malmö för att gå på Svensk Vinnarutställning -09.
Det blev en dag fylld av vackra hundar, hundprat och lite shopping. Jag och Ann stannade kvar efter utställningen för att kolla in finalerna och heja fram Dumles kusin Seamus (GBSHCH SU(u)CH Barecho Hold Your Horses at Peasblossom) som blev BIG-1!


Ett extra stort GRATTIS till Astrospring's Kaiser som idag blev 2:a bästa hane med cert idag och därmed fick titlarna      SU(u)CH och DKUCH!

BIR idag blev: GBSHCH SU(u)CH Barecho Hold Your Horses at Peasblossom och BIM: SU(u)CH PLCH SV-07-08 Wongan Romanza At Barecho

Bägge fick den nya titeln SV-09!


Kommentarer
Postat av: Ann Lundin

Tack för att du följde med mig till Malmö!!!

Det blev inget firande för mig igår jag var alldeles för trött. Jag får ta igen det en annan gång..

Kram Ann!

2009-03-22 @ 11:00:17
URL: http://www.astrosprings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0